X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Peter Faust
    Junior Member
    • Jun 2024
    • 1

Erfahrungen mit Solar-Energy-Invest GmbH - Eure Meinungen und Tipps gesucht

Hallo zusammen,

ich habe ein Angebot von der Firma Solar-Energy-Invest GmbH erhalten und würde gerne wissen, ob jemand von euch bereits Erfahrungen mit dieser Firma gemacht hat. Mein jährlicher Stromverbrauch liegt bei 18.000 kWh und bei mir können maximal 10 kWp installiert werden. Das Angebot umfasst 10 kWp + 14 kWh Speicher, mit Trina 450 Wp Modulen und einem 14 kWh Speicher von Huawei.

Hat jemand von euch schon ähnliche Projekte mit Solar-Energy-Invest GmbH umgesetzt oder kann etwas zu deren Service und Zuverlässigkeit sagen? Über eure Erfahrungen und eventuell auch Tipps wäre ich sehr dankbar.
  • azdave
    Moderator
    • Oct 2014
    • 778

Translation via Google....Experiences with Solar-Energy-Invest GmbH - your opinions and tips wanted

Hello everyone,

I received an offer from Solar-Energy-Invest GmbH and would like to know whether any of you have already had experience with this company. My annual electricity consumption is 18,000 kWh and I can install a maximum of 10 kWp. The offer includes 10 kWp + 14 kWh storage, with Trina 450 Wp modules and a 14 kWh storage from Huawei.

Have any of you already implemented similar projects with Solar-Energy-Invest GmbH or can you say something about their service and reliability? I would be very grateful for your experiences and possibly tips.​
    Dave W. Gilbert AZ
    6.63kW grid-tie owner

Comment

Working...